torsdag 13 januari 2011

Flygande tid....

Hur är det möjligt att det redan är torsdag??? På fullaste allvar, vart tog onsdag vägen??
Återlämnas snarast!!!!

Möten, tripp till läkaren för nya blodprov, jobbe, jobbe, jobbe, serverad underbar middag av min älskade man, sen störtade jag i säng..... Ja, det hände litegrann på en onsdag.

Idag stängde jag av väckarklockan istället för att snooza, kom inte till jobbet förrän strax före nio. Det var gott att sova lite till, behövde det kände jag. Sömnen har det varit lite si och så med på sistone.... Men imorgon, dåååå, då minsann ska jag vara på jobbet kl 07:00!! .... kanske :-)

Nu vankas middag med mannen och kanske läsa en bok i hemmets stilla vrå! Japp, så får det bli. En lugn och stilla torsdagskväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar