söndag 23 januari 2011

Hitta din bröllopsfotograf

Om du går i bröllopstankar och inte har hittat din fotograf ännu vill jag varmt rekommendera Fotograf Carin Östberg. Hon kommer att ställa ut på Bröllopsmässan i Stockholm (Nacka) helgen som kommer, dvs 29-30 Januari.

Bröllopet varar en dag, men fotografierna varar en evighet! Minnen är det viktigaste vi har och Fotograf Carin har verkligen ett öga för detaljer och får fram det vackra i alla minnen.

Fotograf Carin - Bröllop


Har lånat lite av mina favoritfotografier från hennes blogg, dock inte lika bra kvalitet som på hennes sida, och gjort ett litet kollage för att du ska få ett litet hum om vad hon går för - hon är fantastisk. (Hoppas det är okej för henne) Gå gärna in och ta en titt på hennes blogg och gå och besök henne på "Allt om Bröllop"-mässan i Nacka.

På hennes blogg skriver hon om att hon ska ställa ut på ovan nämnd mässa och om du vill ha en rabattkupong värde 50 kr för inträde så skicka henne ett mail.

Hon skriver även att hon precis har uppdaterat prislistorna för 2011 och i och med det har hon även gått ut med ett erbjudande.
"Boka en valfri fotografering innan den 1:a februari 2011 och få en 20×30 förstoring på köpet, värde 300 kr."
Hon fotograferar annat än bara bröllop, så om det inte är bröllop i sikte så skynda dig att boka valfri fotografering nu och ta del av erbjudandet!

Fotograf Carin - Baby

Fotograf Carin - Porträtt

Min Runda Mage

1 kommentar:

  1. Va gullig du är :-)
    Blev lite snopen när jag går in på din sida och det första jag ser en massa av mina bilder.
    Tack Söt för alla snälla ord.

    Jag har inte hunnit göra ytteligare ett inlägg, men jag har uppdaterat bröllopsprislistan igen. När jag fick hem mina nya fotoböcker blev jag helt kär, jag vill att alla mina brudpar ska få en sådan här fin bok så jag lade till det på alla paket förrutom porträttalternativet.

    Bokar man en porträttfotografering och beställer en fotobok får man fotograferingen på köpet, dvs 600 kr rabatt.

    Du är världens sötaste :-)
    tack för att du finns.
    Puss på dig

    SvaraRadera