tisdag 7 december 2010

Sömn och mysfiltslängtan

Oj, all planering igår gjorde mig totalt uppe i varv och jag kunde inte somna. När jag väl gjorde det drömde jag vidare om planeringar. Hade svårt att somna om efter den nattilga toavisiten - aaaah, "om jag somnar nu får jag sova tre timmar".... det är inge vidare bra att tänka så - take my word for it!

Kunde inte alls kliva upp när klockan ringde, utan det blev en timmes snooz innan upp och titta på Julkalendern, sen en lång dusch och tillbaka och vilade i soffan. Trots detta var jag ändå på jobbet kl 09:00 - bra jobbat tycker jag *klappar mig själv på ryggen*

Fått en hel massa gjort idag - jag är mäkta förvånad och väldigt nöjd. Imorgon blir det att jobba hemifrån. Har ett möte hemmavid, så det känns smidigast att jobba hemifrån. Ska få undan all bokföring har jag bestämt mig för! Gött!

Nu vill hem till mitt vardagsrum och mitt lilla julepynt. Mysa ner mig i soffan med mysfilten och inte göra många knop.... MEN - jag har ju styrelsemöte ikväll, så det blir inget med det. Mysfilten får fint vänta. Ska försöka hålla mötet kort. :-) Liten fördel att vara ordförande iallafall :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar