torsdag 2 december 2010

Planering

Ja, nu är jag på gång igen - planering på högsta nivå. Det är klappar som ska kluras ut, det är julelunch med släkt om ett par veckor, glöggmys/tjejkväll med grannarna hemma hos mig, besöka vänner eller få vänner att komma dit jag kommer att vara vid visit i stockholm, julefest på jobbet, styrelsemöte, hinna unna mig lite egen tid och kanske klippa till frisyren lite - och sen nyårsfirandet!! Vi ska vara hos oss i år - jag ser fram emot det jättemycket!!!

Någon som har klappidéer? Vad ger man en härlig far eller bror? Eller kära svärmor och svärfar? Eller en underbar svägerska med familj? Jag har bara två klappar klara - herre gud - jag är vanligtvis klar med alla klappar i oktober/november.

4 kommentarer:

  1. Jag har massor av ideèr till bästisen i Stockholm...

    SvaraRadera
  2. Va sa vi? Jo, att du är vuxen och hur är det då? Jo, då blir det inga klappar.
    :-)

    SvaraRadera
  3. Men hur är det med din far o bror, är de inte vuxna kanske? Och svärföräldrarna då? Huh ha huh?

    SvaraRadera
  4. Hahahaha!! Du har så rätt! Gött - då slipper jag leta julklappar i år! För lille Ralfs klapp är redan införskaffad! SUCCÈ!!

    SvaraRadera