torsdag 23 december 2010

Drömjul och Uppesittarkväll

Oj, vilken kanonbra dag det har varit.
Började dagen med att sambons kompis kom över på lunch. Efter en långpromenad gjorde vi (läs sambon) jättegoda egentillverkade hamburgare. Mumma! Det hann även slås in en och annan klapp innan ryggen sa ifrån. Men det gör inget, har några timmar imorgon på mig också!

 När vi höll på att pyssla med det sista stöket innan vi skulle åka till Holger för Uppesittar-bingolotto-kväll ringer telefonen. Ett snabbt "Hej Åsa, det här är Fredrik Sandgren från Mix Megapol Göteborg. Häng kvar så pratar vi mer om en en liten stund"
VA?? Vad hände där? Mix Megapol Göteborg har en tävling som heter "Drömjulen" där man skickar in en motivering till varför man önskar sig själv en julklapp. Jag trodde att man behövde skicka en en motivering varje dag för att vara med att tävla. Skickade in en motivering för ett par veckor sen, men tänkte att "Äh, man vinner aldrig, så jag gör det inte mer." Men hör och häpna, man behövde tydligen inte skicka in varje dag.
Jag vann ett presentkort på 4.000kr på Plantagen OCH - hör på det här - OCH biljetter till Disney on Ice!!
TOTAL SUCCÈ!!!
Nu ska här planteras till våren!!

Glömde visa de här jättefina armbanden som jag fick av mina skruttisar i julklapp. Tack snälla, söta, härliga Isaac och Ella!!

2 kommentarer:

  1. Grattis,grattis.Köp dig en lott nu när du har flyt.Kramisar Mamma

    SvaraRadera