måndag 6 december 2010

Planering

Oj, idag har jag miljoner grejer i huvudet. Planering, planering, planering.
Styrelsemöte, läkarbesök, julfest på mitt jobb, glöggkväll, mer klappinköp. Det var den här veckan.
Middag hos oss, möte, julfest på sambons jobb, packa, slå in klappar, åka till Sthlm, träffa släkt och vänner. Det händer nästa vecka.
Åka hem till Gbg, handla julmat, möte, uppesittarkväll, julafton, ev jullunch med sambons släkt. Sen äntligen har jag ett par dagar då jag kan ligga på sofflocket och göra ingenting.
Sen är det dags att planera nyår hemma hos oss.
Allt detta medan jag stressar för att klara deadline på jobbet.

Längtar till 2011 :-)

1 kommentar:

  1. Usch, jag blir ju stressad bara jag laser detta! Har ar ju livet lite annorlunda:
    Denna vecka: Inga planer, kanske bada om vadret ar fint
    Nasta vecka: Inga planer, kanske sol/bad, bat till nan o?
    Julafton: Inga planer, forutom skagen pa julafton naturligtvis, hehe!
    Nyar: Skaldjur vid stranden o lyxmiddag pa nagon restaurang!
    Haha, man kan ju inte klaga alltfor mycket! ;)

    Pews!! Nusse

    SvaraRadera