tisdag 21 december 2010

Julkonsert, snöbollskrig och hemfärd

I söndags åkte jag och sambon till Kista Centrum en sväng för att se ifall vi kunde hitta de sista klapparna, eller något annat skoj. Det gjorde vi tyvärr inte. Efter nästan 3 timmar tröttnade vi och åkte hem och våldgästade Sandra och hennes man.

Julkonsert och solnedgång på vägen hem.
Tog sällskap med dem till Vantörs Kyrka i Högdalen där vi avnjöt en stämningsfull julkonsert i vilken vår söta Carin var med och sjöng!

Efter konserten tog vi sällskap till bilarna, och helt oväntat (inte) startade Sandra ett snöbollskrig. Jag höll mig utanför då jag hade Ella att ta hand om. Mysigaste lilla unge! Carin, kan hända att hon helt enkelt måste komma och bo hos mig! Hihi!

Glögg och pepparkakor avslutade kvällen hos Sandra. Älskar att var uppe hos nära och kära! Önskar att alla bodde närmare!

Bestämde oss för att köra tidigt måndag morgon så att vi fick så mycket dagsljus som möjligt. Dem hade utlovat snökaos i hela landet, så det var lika bra att starta tidigt. Kom iväg 08:30 och var hemma till kl 15:00, så det gick jättebra. Nästan inget snöande alls, vilket var väldigt skönt. Vi kunde snitta 90 nästan hela vägen hem.

Idag lunchade jag med Chrille och försökte hitta en julklapp till sambon, men utan större framgång. Aaaah, jävla jul. Jag som har längtat så länge, och nu tycker jag inte alls att det är någe roligt. Nåja, det är ett par dagar kvar :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar