måndag 13 december 2010

Gran, glöggmys mm

SÖNDAG
Efter en tråkig dag på stan där vi inte hittade en enda julklapp som det var tänkt, åkte vi hem till svägerskan och var barnvakt till lille Ralf istället. Vilken härlig liten kille. Aktiv, glad och rolig. Klädde på oss overall och gick ut för att åka lite pulka, det tyckte han i och för sig inte verkade vara någon höjdare, men att bli dragen var okej. Helst ville han komma upp i samma nivå som oss så att han såg allt ordentligt J Gobiten!
Vi har inget badkar hemma, och bada är lite av en favorit, så efter middagen myste jag ner mig i badet hos svägerskan. När jag vaknade till liv igen hade det gått 1½ timme – oops – men gött va det!

LÖRDAG
Hemma och fixade hela dagen inför kvällens tjejkväll.  Iväg en liten snabbis bara för att handla tillbehör till kvällen och för att köpa oss en liten gran! Ååååh, den blev så fin! Jag älskar granen! Om jag fick välja så skulle jag ha den året om!

Blev en riktigt bra uppslutning på kvällen, hela 10 av 13 inbjudna kunde komma vilket var jätteroligt. Det glöggades , åts pepparkakor och choklad och pratade ikapp. Jag har så himla härliga grannar! Fick massa fina presenter också, dels en del choklad och fina blommor. Sen fick jag även lite tidningar med julinspiration. Tack alla goingar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar