söndag 26 december 2010

Julehelgen

Julafton firades hos svägerskans mans föräldrar. Vi var 10 glada som åt, drack och öppnade massa paket och så, jodå, det åts lite mer. Som vanligt, trots hela "vi ska inte köpa så mycket klappar" så blev det en hel del.

Framåt sena kvällen badades det tunna.... ja, inte jag, men sambon och ett annat glatt gäng. Själv stod jag bara och suktade och ångrade mig :-)

Juldagen gjordes inte många knop. Rensade ur min garderob.... ja, det var nog det jag orkade med.

Idag var vi runt på stan litegrann och tittade till julrean. Men usch och fy, va mycket folk - orkade inte gå särskilt länge. Lunchade med Bea och härliga familjen vilket alltid är lika trevligt!

Kvällen har gått i planerandets tecken. Vi har nyår hemma med nära och kära och det är ett och annat som ska förberedas. Roligt roligt!!
Nu blir det middag och film, sen kommer den här tjejen ramla i säng! Orkar knappt hålla ögonen öppna..... Oj, vilken sen middag det blev idag... glömde helt bort tiden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar