lördag 29 maj 2010

Trött men nöjd

Morgonen var, som jag nämnde i förra inlägget, underbar, dagen helt okej och kvällen var rolig. Var iväg och dansade lite Lindy ett par timmar, kom hem vid halv tolv ungefär. Nu sitter jag i soffan och tittar på Poker After Dark. Jag borde väl gå och lägga mig - är galet trött. Men det är så mysigt att sitta i soffan med den goa filten och inte göra någonting en stund...

Fick låna en bok av Olle idag.
Den heter "Gröna Snickarboken" av Hans Mårtensson. Jag nämnde för Olle att jag skulle vilja bygga mig en helt egen blomlåda av något slag då han berättade att han håller på att skola om sig och läser....ja, vad det nu hette...inte florist...Nåja, jag fick låna en bok iallfall. Imorgon ska jag, ifall jag hinner, sätta mig ner och läsa den. Hoppas där står massor med lärorikt. Har fått ett nytt intresse - blommor. Får se ifall jag får tummen ur och faktiskt bygga en, men just nu känns det väldigt aktuellt. Men sånt kan ju ändra sig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar