tisdag 25 maj 2010

Tillbax

Förlåt, jag har haft så mycket att göra att jag inte ens hunnit sätta mig ner och skriva lite! Men nu är jag tillbaka i verkligheten igen och allt är som det ska!

Söndag-Måndag
Ännu en dag med strålande sol! Satt på trappen och drack morgonkaffe. Så himlans härligt! Jag har planterat lite blommor i helgen i en fin liten "välkommen-korg". Frågade i blomsteraffären om det finns en blomma lik gerbera som är mer lättskött och jag blev rekommenderad att köpa denna vackra. Får se ifall jag klarar av att hålla den levande. Jag hoppas verkligen det, för jag tycker den är väldigt vacker!

Sambons syster fyllde år idag så vi hela familjen samlades ute vid Skårs Gård för lite födelsedagsfirande. Det är en så underbar miljö och fantastiskt god buffé, jag rekommenderar varmt!  

När vi ätit alldeles för mycket begav vi oss tillbaka mot Kungsbacka. Åkte ner till vänner som har en brygga nere vid ån och satt där resten av eftermiddagen och solade, fiskade (inte ett enda napp på hela eftermiddagen) och hade det allmänt gott! På kvällen var vi så trötta att det blev lite kortspel och TV-tittande innan ögonen gick igen. En härlig dag var det!

Måndagen var jag och mamma inne i stan innan hennes tåg gick. Buuu, jag tycker det är dags för henne att komma ner till Göteborg igen... NU! Jobbade tills ögonen gick i kors och spenderade sen kvällen i min älskade sambos famn. Life is good!


Ån
Fiskegänget


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar