söndag 16 maj 2010

Smått och gott

Hmm... nu har det gått ett par dagar. Varit fullt upp med det ena och det andra. I torsdags fick jag gå hem från jobbet efter en kebabsallad till lunch. Mådde jätteilla och hade ont i magen, vilket höll i sig hela kvällen och natten. På fredag morgon vaknade jag rätt matt, så jag stannade hemma från jobbet. Framåt kvällen mådde jag bättre och åkte till Guldheden för att dansa lite Lindy! Det var superskoj! Dansade så att jag var helt genomblöt när jag åkte hemåt. Ååh, va roligt det är att dansa!


 
Det har hunnits med lunch på Condeco i solskenet, lite bowling och middag med härliga vänner. Åt tapas på "Vin och tapas" igår kväll och det var verkligen jättegott, fin miljö och trevlig personal. Verkligen att rekommendera.

Idag mår vi lite sådär lagom bra. Får se vad dagen ger. Kanske orkar med en promenad senare och jag kommer nog behöva organisera gästrummet, mamma kommer ju på onsdag! (längtar) Annars kommer nog dagen gå i stilla lunk.
Vad gör du en härlig söndag som denna?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar