tisdag 18 maj 2010

Balans

Oj, vilken stressig eftermiddag det blev idag....Efter jobbet åkte jag som blixten till Plantagen och köpte en liten blomma till sambons mormor som fyllde år (hade helt glömt av det, typiskt) sen vidare och mötte upp sambon med mamma, pappa, syster och Ralf för att gå på visning av en liten villa. Den var okej, men jag skulle nog aldrig välja att flytta dit. Jag kände mig lite som en jätte i det lilla huset...och jag är inte särskillt stor. Sen kramade jag dem hejdå och åkte hemåt. Plockade upp lite mat från Happy Wok (nr 8, utan chili) och mötte upp Chrille. Satt på altanen och åt och snackade en hel massa strunt tills han behövde åka hemåt.
Kvällen slappade jag sen framför datorn och TV:n. Det är ju tisdag vilket betyder att jag suttit ostörd framför Ugly Betty, Desperet Housewifes och Couger Town. Stressigt och lugnt på en och samma kväll. Det går att hitta balans, härligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar