måndag 3 maj 2010

Helgen som gick

Fredag, 30 April
Åkte som sagt till Stockholm på fredag morgon. Åkte hem till min underbara Carin och hennes härliga familj. Nu var det sådär länge sen jag träffade alla igen, och det är alltid lika härligt. Det blev en hel massa bus och mys. Bidde ingen majbrasa dock, vi var ut och letade efter en, men hittade inte. När det sedan började regna bestämde vi oss för att strunta i det och ha fredagsmys hemma i soffan istället.

Lördag, 1 Maj

Efter lite lek och mys på morgonen klädde jag och Carin på oss och pallrade oss ut i våren för en fotosession. Hon hade hittat en härlig äng med vitsippor som var otroligt vacker. Härliga Sandra med goa Sara kom också dit och Carin tog jättemycket fina fotografier på dem också! (fler bilder går att se på Carins blogg)


Efter en kopp te för att få upp värmen efter att varit ute i flera timmar packade jag ihop mina pinaler och åkte vidare till min kära släkt i Norrtälje. Där åt vi middag och satt och pratade och skrattade ända till midnatt - det var verkligen superhärligt!


Söndag, 2 Maj
Vaknade tidigt till denna härliga utsikt - jag vill också bo på landet! Hann med en skogspromenad innan jag även här fick packa ihop mig och köra mina sex timmar ner tillbaka till Göteborg. Det gick ganska bra, hade en CD-bok att lyssna på, men man blir rätt trött att köra så långt i ett streck. Väl hemma möttes jag av min älskade som gjort en mumsig middag och sen mystes det i en soffa resten av kvällen. Jag har haft ytterligare en underbar helg!

2 kommentarer:

  1. var in o kolla bilder på carins blogg.oj vad fint kort på dig,vid trädet.ha det gott.kramar mamma

    SvaraRadera
  2. Tack :-) Jag tycker inte om bilder där jag ler generellt, men jag tyckte också att de blev bra :-) Kram kram

    SvaraRadera