söndag 3 oktober 2010

Shopping & pyssel

Ja, den filmen vi tänkte se igår kväll, "Rolandz - the Movie", visade sig vara en total besvikelse... Så vi gick med andrahandsvalet, "Kick Ass". Vi hade ganska låga förväntningar och blev väldigt positivt överraskade!! En något brutal komedi men jag kan tänka mig att se den igen.

Idag var vi faktiskt en sväng till Ullareds Gekås. Var inte ute efter nåt särskilt, bara stros. Herre guud, va mycket folk. För dig som varit där vet att det finns mängder med massor av P-platser - och ALLA var upptagna...till och med dem längst bort. När vi kom till ingången ser vi en skylt "Inspelning pågår". Suck. men det var inte svårare än gå åt ett annat håll när dom dök upp med kameran.

Efter en hel dag på fötterna var det jätteskönt att sätta sig och pyssla lite när man kom hem. Nu går ögonen i kort, så nu vankas sängen..... eller så kanske jag ska äta en pannkaka först. :-)

3 kommentarer:

  1. Fniss, fniss!! Hittade ni ngt bra?? Kan nog tänka mig en liten visit till denna affär när jag kommer ner nästa gång. :-) Det är så bra att shoppa alla julisar där. PoK en trött och början till ont i halsen Carin

    SvaraRadera
  2. Vi var inte ute efter nåt speciellt... köpte lite tvätta-bilen-grejer.... ja, och det var nog det enda... :-) Ett par filtar också i model Mini ;-)

    SvaraRadera
  3. Klart vi tar oss en sväng när du kommer ner också :-) Påminn mig då om att jag ska ta sitta-ner-och-vila-fötterna-pauser ofta. Dom var lite svullna när vi åkte hemåt igår... :-S

    SvaraRadera