måndag 11 oktober 2010

Hösthelg

Åååh, vilken härlig helg jag har haft!

I lördags var det otroligt vackert höstväder, så på förmiddagen låg jag ute på altanen och läste en bok. Det blev både polotröja och kofta och en härlig mysfilt för att hålla värmen, men ååh, va härligt det var. Det kommer nog inte komma många sådana dagar, så det är bra att kunna ta vara på dem som är!

Strax efter lunch kom Corina med familj upp. Vi åkte då direkt till Göteborg för en dag på Liseberg. Barnen åkte ett och annat och hade roligt. Vi vuxna myste i solgasset och hade en väldigt trevlig dag!

Hemma blev det middag och mys innan ögonen gick i kors på oss alla fyra redan vid 22:30 - nämnde jag att ingen av oss fyllt 30 än??


På söndagen for dem redan på förmiddagen, underbar men alldeles för kort visit! Får bli oftare istället!

Söndag eftermiddag kom Bea, Ralf och svärföräldrarna över på Tacksägelse-middag :-)
Sambon lagade en gudomlig middag (han är bra min man) och vi åt tills vi nästan sprack. När familjen åkt hem somnade jag nästan i sambons famn i soffan. Trött efter en härlig hösthelg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar