lördag 6 november 2010

Oakley´s

Oj, vilken härlig helg vi har haft! Min kära mamma kom ner i torsdags kväll och vi åkte direkt till Oakley´s på Tredje Långgatan. Där möttes vi av underbart trevlig personal som serverade fantastisk mat och underhållningen - oh, my Lord - va magnifik! Vilka fantastiskt talangfulla artister!!! De sjöng låtar som de flesta kände igen och kunde sjunga med i. Om jag ska rekommendera dig något att göra en kväll i Göteborg så är det att gå dit!
Både jag och mamma var helt energiska när vi gick därifrån - med ett enormt leende på läpparna! :-) Jag ska ta med mig mannen dit om några veckor har jag tänkt - så bra var det!


I fredags tog jag och mamma oss en tripp ner till Ullared och det berömda Gekås. Fy, faaaaan, va mycket folk! Blääää........ Var helt slut när vi kom hem så det blev soffan resten av kvällen!

Idag, lördag, åkte vi in till Svenska Mässan för att kika på mannens monter, vilken var kanonfin! Bra jobbat älskling! Därefter åkte vi till minneslunden uppe vid kyrkan vid oss och tände några för nära som gått bort under åren och sen slutade även denna kväll som den första - trötta och utmattade i soffan :-) Fick in ett eller två... okej, fem omgångar Yatzy också - och som vanligt hittar mamma på nya regler som gynnar henne under spelets gång. Fusk kallar jag det! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar