tisdag 30 november 2010

Kalas & JuleLiseberg

Har tänkt få upp bilder från helgens härligheter, men har ingen dator och haft mycket att göra på jobbet, så luncherna har varit relativt korta.
Men ska försöka hinna med det imorgon.

I lördags var vi, efter en lugn och stilla förmiddag, över till svägerskan och firade lilleman som fyllde året. Det var väldans mysigt. Kvällen spenderades i TV-soffan med en film och mys.

Söndagens förmiddag vankades det runt i pyjamas innan en tripp till Kungsmässan. Hittade världens sötaste mössa... Åkte till Liseberg efter lunch på kinarestaurangen och jag förväntade mig en knökad park - men inte då. Till min stora lättnad var där inte så jättemycket folk. Lotta Engberg stod på stora scenen och sköng julsånger med gäster - skapade väldig julstämning tyckt jag.

Igår åkte Carin hem. Buuu.... Hon får bestämt flytta ner tycker jag :-)

Idag har det julpyntats här hemma!! Vilken lycka!! Går och lägger mig med ett leende på läpparna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar