måndag 22 november 2010

Julmarknad

Japp, nu har jag gjort det igen - ingen uppdatering under helgen. Men det blir lixom inte av att jag sätter mig vid dator under helgen, gör det så mycket om dagarna......

Igår var jag bara hemma och pysslade och donade. Det tvättades kläder i alla olika storlekar, fixades garderober och klippte till madrasser. Det sorterades papper och sen såg vi på film på kvällen. En okej söndag.

Lördag vill jag helst inte prata om.... var mest grinig och otrevlig hela dagen - usch för mig! Jag är hemsk!

I fredags hade vi en underbart mysig kväll på Tjolöholms Julmarknad. Massor med goa uställare och fina hantverk. Tomtar och änglar, dockor och leksaksbilar, Fjäråskaka och julepynd. Lite rostade mandlar och en liten glögg - kvällen var härlig.

1 kommentar:

  1. Hej!
    Letade recept på Fjäråskaka och halkade in på denna sidan.. Jag tror inte alls att Du är hemsk; Vi har alla bättre eller sämre dagar o vi gör så gott vi kan i livet.. Skön känsla är att kunna be om ursäkt om man misstänker att man sårat någon pga en dålig dag och sedan känna att man faktiskt duger som man är!

    SvaraRadera