måndag 15 november 2010

Måndagsmys

Hade en jättehärlig kväll hos Emma och minimannen! Han hade tyvärr en sån leksak som jag köpte till honom i present så jag fick fint ta tillbaka den och klurar nu på ngt nytt.

Emma bjöd på god middag och sen fick jag - hör och häpna - kakor!! Det var sista gången den här veckan som jag åt kakor....tror jag! Nu får jag ta och ge mig :-)

Satt och pratade om det ena och det andra och gick in på detaljer om diverse. Det var väldigt givande och jag åkte därifrån med ett huvud fyllt med tankar och baksätet fyllt med prylar! :-) Tack goa Emma för en härlig kväll.

Väl hemma myste jag ner mig hos mannen och bad honom att läsa för mig ur en spännande bok jag lånade av Emma :-) Jag ÄLSKAR när någon läser för mig - det är bland det mysigaste jag vet. Nog därför som jag tycker så mycket om ljudböcker.

Nu ska här sovas..... godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar