måndag 15 november 2010

Helgen som gick

Tiden går så fort på nå konstigt sätt när det är helg. Det är sällan jag hinner med att blogga.

Nåja, jag hade iallafall en go helg. Började med fredsgsmys med mannen. Lördags vaknade jag redan 7:15 och då gick det inte att somna om. Kändes som att någon sparkade mig i magen, så hungrig var jag. Gick upp och drack lite vatten och fick i mig frukost, då la det sig. Gött. Åkte till IKEA och köpte oss en bokhylla till kontoret och ett par lampor till köket. Det blev kalasbra!!

Vid 19:00 åkte jag till Möllan för att dansa lite Lindy - det var galet roligt! Gud va jag har saknat det... Har inte riktigt blivit av så mycket nu på sistone... Har ätit kakor istället :-)

Igår var det Fars Dag. Grattis alla pappor där ute! Vi var hem till mannens föräldrar och åkte inte hem förrän jag nästan somnade i fåtöljen. Lagade mat tillsammans när vi kom hem. Var både rolig och blev jättegott!

Idag är det måndag. Imorse tog det mig 50 minuter istället för de vanliga 22 att ta mig tids jobbet. Var smått vansinnig, men det har lagt sig nu :-) Nu sitter jag på en färja som tar mig ut till Emma och minimannen Sixten Blixten!! Succe.

2 kommentarer:

  1. Tjena!
    Du kanske ska kolla upp det där, har hört att om man känner sig sådär hungrig kan det vara mask i magen. Inget kul alls.
    Sköt om dig
    kraaam

    SvaraRadera