tisdag 1 februari 2011

Smiter

Dagarna bara smiter ifrån mig just nu - det var ju lördag igår?? eller??

Tron: Legacy PosterLördagskväll var jag, mannen och Micke och såg "Tron Legacy". Vänner hade sagt att den var jättebra med massa coola effekter - själv blev jag besviken. Dels tyckte jag att det var helt onödigt att sitta där med 3D-glasögon när nästan ingenting var i 3D, (reklamen innan filmen var mer 3D-effekter....) sen tyckte jag den var medelmåttig - ingen film jag kommer att se igen helt enkelt.
Något som var bra med biobesöket var att ingen satt framför mig så jag kunde med gott samvete slänga upp mina tunga fötter där!

Söndagen tittades det såklart på handbollen! Åh, vilka jättespännande matcher, både brons- och guldmatchen! Tycker synd om de svenska killarna, tyckte gott att de hade kunnat få vinna den matchen. Meen, you can't win them all.

Jobbade 8:00-19:30 igår och var ganska trött när jag kom hem. Det är inte lika mycket stress den här veckan känner jag, för jag fick gjort väldigt mycket förra. Deadline på fredag - kan hända att jag klarar det :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar