söndag 6 februari 2011

Ta för givet

Deadlinen var i fredags. Jag anser att jag klarade den.... har två små grejer kvar att lösa, men dem kommer att på på 10 minuter, så som sagt - jag gick i mål!! Efter jobbet i fredags var vi ett gäng från jobbet som var ut och käkade. Blev 11 härliga och glada som åt och drack gott på Hard Rock. Tycker så himla mycket om alla som var med. Jobbarkompisar tar man tyvärr lite för givet insåg jag i fredags. Man förväntar sig att träffa dem varje dag, varje vecka, varje år. Man inser inte hur viktiga dem är förrän man inte kommer träffas lika ofta.

I lördags var jag och mannen till IKEA och införskaffade smått och gott. Sen var jag helt slut i kropp och själ, sov inte så mycket natten innan, så på kvällen hängdes det mycket i soffan. Såg "I am legend" med Will Smith. Inte världens nyaste film, men jag hade inte sett den förrut - den var helt okej. Slutet förstörde nästan filmen, men som sagt, en helt okej film.
Mannen lagade även en riktigt god middag - älg med färskpotatis och smörstekta champinjoner. MUMS!

Idag har jag ingen som helst plan. Får se lite vad dagen ger. Någon som har något förslag på aktivitet???

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar