fredag 13 augusti 2010

SEMESTER

ÅÅåh, jag har det så bra. Jag är hemma i sthlnm och träffar familj och vänner!

I tisdags eftermiddag kom min kära moster och hennes man till Göteborg och stannade till torsdag morgon. Då åkte jag med dem upp och på torsdag kväll samlades större delen av släkten hemma hos min ena morbror på grillmiddag. Det var jättemysigt! Jag älskar min familj och släkt!!

Fredagen hängde jag med mamma på förmiddagen och min Cizzi på kvällen. Han även träffa C's brorsbarn för första gången. Två månader respektive tre år. Fina!

Imorgon ska jag vidare till Carin och sedan på söndag eftermiddag vidare igen till Sandra.

Jo, det är alltid ett fullt schema när man åker upp, men man vill ju hinna träffa alla, så då är det till att planera.

Bilder från helgen kommer på tisdag när jag är hemma i Göteborg igen.

Nu har jag SEMESTER!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar