onsdag 4 augusti 2010

Lunchdejt med Minimannen o Emmaaaa

Just nu sitter jag kvar på jobbet med en skål skivad röd paprika framför mig. Har logga ut men hänger kvar här en stund och skriver ett inlägg. Har tappat suget för att sitta framför datorn hemma, det finns så mycket annat att få gjort. Såååm, jag passar på att skriva här istället.

Idag lunchade jag med härligaste Emma och minimannen SixtenBlixten! Hann inte ta en bild på mig och Emma, men minimannen ville gärna vara med. Fick en, vad jag kallar pik men Emma kallar present, av dem idag. Ett spel som heter "Tjejmiddag; över 400 frågor för den ultimata tjejmiddagen". Ja, Emma, vi får dra ihop en middag snart!! Men den 11:e september är bokat iallafall!! :-)

Nu ska jag äta upp min paprika, sen ska jag hem och tvätta. Sambon hänger med någon kompis idag, så jag har kvällen solokvist. Om jag laddar Ipoden kanske jag pallrar mig ut på en promenad också. Men jag lovar verkligen ingenting!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar