fredag 6 augusti 2010

Knep & Knåp

En trött jag, men tänk inte på det :-)
Fick en present av Sandra med post här om dagen. Hon känner mig så väl, hon vet att jag älskar korsord så den senaste av "Knep & Knåp" damp ner i brevlådan. Hon hade till och med ritat jättefina ögonbryn på den söta lilla hunden på bilden. Den här gången ska jag göra klart alla kryss och skicka in tävlingsbladet! Vill ju vinna något, vad som helst egentligen. Första pris är en TV, andra pris kommer jag inte ihåg, men tredje pris tror jag var ett svamp-plockar-kit. Den skulle jag inte tacka nej till.
Nu ska jag bege mig upp till Värmlands skogar och se ifall jag hittar ett gäng kantareller att smörsteka och lägga på en smörgås. Berättar om helgen på måndag när jag är tillbaka till civilisationen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar