onsdag 19 juni 2013

Lekas......

Så är det när man är föräldraledig, det handlar om barnen. Det ska matas, lekas, busas, matas, sovas, kramas, matas, lekas, kramas, busas, matas, badas, mysas, kramas, matas, läsas saga, sovas.

I helgen var vi på äventyr hela familjen. Lilltjejen fick packa ner lite fika i sin väska så promenerade vi bort till lekplatsen en halvtimme bort. En härlig lekplats, blir fler äventyr dit.

Igår var jag tröttast i världen tror jag. Med en mage som kniper och gör ont på lilleman blir det inte många skönhetsblundar för mamman....(jo, jag ser ut som ett vrak. Tur man är gift ;-) ) Bästa svärföräldrarna kom förbi och avlastade lite i skriket. Dom hämtade även lilltjejen och lekte med henne ända fram till kvällen. Tack! Det behövdes för psyket! Alla hattar i min garderob av för ensamstående föräldrar!!!! En eloge och all min respekt till er!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar