onsdag 5 juni 2013

Äta bör man....

Ja, om det är något man föds med så är det aptiten. Om du inte tror mig kan du ringa och fråga min son ;-)

Jag har hållit mig sysselsatt de senaste dagarna, så jag glömmer av att äta. Jag och lilleman har hängt uppe i lillstugan där jag fått mig en liten syhörna. Blir glad av att sy, att skapa. Sytt klänningen som lilltjejen har på sig på (den något oskarpa) bilden, bland annat :-)

Men hungern slår till, med full kraft, när maken frågar om jag inte ska komma ner från pysselstugan och luncha lite. Han är min bästa. Håller ordning på mig ;-) Sill och potäter - fantastisk sommarmat!

Om kvällarna, när TV-hänget är på max smyger sig hungern på igen. Ikväll laddar jag, inför en potentiell sömnlös natt, med onödiga kalorier - korv med bröd.

Natti.... Eller?

1 kommentar:

  1. Pluppen sötaste o Mommos bästa tjej,Kotten sötaste o mommos bästa kille.Älskar er båda så mycket.Ha det gott

    SvaraRadera