tisdag 4 juni 2013

En ny start

En ny start!
Liv! 2-barnsmamma! Åsa! Träning! Blogg! Viktkamp! Glädje! Smärtfritt! Lättnad! Orden att beskriva nuet, är många.

Det har varit en tuff graviditet och mycket har kommit i skymundan. Bland annat bloggen. Men, nu, äntligen börjar jag återvända till mig själv! Äntligen har jag fått tillbaka min kropp för gott!! Äntligen är han här!!

Lilleman kom 25/5 och är precis sådär perfekt som man tycker att sina barn är. Dock kände jag inte igen honom första dagen. Han såg inte ut som jag föreställt mig. Men efter ett dygn började han skrynkla ut sig och visade sitt rätta jag :-)

Lilltjejen är mäkta stolt storasyster och älskar sin lillebror. Hade inte kunnat drömma att det skulle gå såhär bra. Nu har det bara gått strax över veckan, så visst är jag med på att det kan komma bakslag. Men än så länge går det prima!!

Ett väder som inbjuder till sandlådelek och fika på altanen. Livet är bra fint just nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar