söndag 10 juli 2011

Utan internet

Det har varit en härlig helg, dock utan internet. I fredags hade jag i och för sig kunnat passa på att blogga när jag var in till Göteborg och firmafest. Hade sett fram emot kvällen i någon månad och det var jätteroligt att träffa gänget igen! Var borta i ca 4 timmar och i samma stund som jag klev innanför dörren vaknade lilltjejen. Snacka om tajming. Amma och hon somnade om. Dock hade jag ruskigt svårt att sova. Var uppe i varv efter att umgåtts med vuxna i så många tummar, varmt och kallt om vartannat, moppegänget åkte förbi utanför vid 02:40, fåglarna började sitt kvittrande 04:20.... Ja, ett och annat spelade in. Så hela lördagen gick jag omkring som om i dvala, jag minns inte så mycket av dagen. Jo, jag passade på att sola en halvtimme när Alice sov.
Idag har vi målat det sista i första rummet. Det blev såååå bra!! Nu vankas golvläggning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar