onsdag 6 juli 2011

Ge upp?

Smått utmattad efter att lillan varit övertrött? Ledsen över...? Tand på väg? Behöver mamman. Mamman behöver en paus nu. Ibland känns det som att jag vill ge upp och bara försvinna. Men det är såklart bara för en stund. Längtar till om ca tre veckor då jag ska upp till Sthlm och träffa min mamma och resten av goa släkten och vänner. Medans min mamma myser och leker med sitt barnbarn kommer den här mamman viiiila, ladda batterier och njuta av stunder av egen tid! Kanske ska boka ett besök hos frissan?? Eller ligga och sola helt ensam en stund? Eller åka till affären själv en stund? Eller läsa några sidor i en bok helt för mig själv en stund? Eller.....bara gå på toa själv en stund?
Bara 19 dagar kvar - jag ger inte upp :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar