måndag 21 mars 2011

Sömn

Jag är helt fascinerad övre hur man kan fungera som människa trots lite sömn. Jag trodde inte på miljoner år att jag skulle, med knappa tre timmars sömn per natt, vara kapabel till att gå ut och promenera, vara trevlig mot vänner, grannar och man, tvätta och plocka disk samtidigt som jag tar hand om en vacker dock ledsen kolikdotter. Men, som den superkvinna jag är så klarar jag det. Alla hattar, stora som små, av för lilla mig! Bugar och tar emot applåder och lovord! ;-)

3 kommentarer:

  1. Åh hon har kolik :( Det hade Lionel med, fruktansvärt drygt men som tur är så går det ju över.. :)

    SvaraRadera
  2. Det är hjärtskärande att inte kunna trösta. Men som du säger, det går ju över. Får ha det i åtanke hela tiden så att man orkar.

    SvaraRadera
  3. Jag hade tur i oturen att han blev ganska lugn när jag ammade honom men det var å andra sidan inte så skönt att ha en unge liggandes vid bröstet 24/7
    :)

    SvaraRadera