tisdag 22 mars 2011

Äventyr

Idag var första gången jag var iväg på äventyr sen Alice kom. Tog en liten sväng till jobbet för att tjöta lite med folket. Jag verkligen älskar mina jobbarkompisar och känner nu hur mycket jag saknar dem. Ja, ja... Jag får åka dit oftare nu bara så att jag får en dos varje vecka.
De desperata hemmafruarna är igång igen - total Succé! Så nu är tisdagar TV-kväll. Och Grey's har ju börjat på onsdagar.... Konstigt det där hur man kan bli så beroende av serier. Det är som om man känner människorna och vill bi uppdaterad on vad de har haft för sig i veckan. Hmmm...patetiskt. Men jag kommer fortsätta kolla ändå.

En kille returnerade sin IPad med en lapp där det stod "Wife said no". Veckan efter fick han en ny hemskickad med en lapp där det stod "Apple say yes". Klockrent!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar