onsdag 18 maj 2011

Spruta

Åååh, jag är så stolt över oss!!!! Jag grät inte det minsta utan var en jättebra, stöttande mamma!! Och lilltjejen skrek till lite när dom stack men när jag tog upp och kramade om henne var allt bara bra igen. Jag kommer, när hon blir större, ge henne presenter när hon tagit en spruta eller blodprov. Det tycker jag att alla borde få.... jag har blivit stucken ganska mycket det gångna året, tänk va mycket roligare jag hade tyckt det varit om jag vetat att jag skulle få en liten present efteråt!! Hyllning till små, roliga presenter!

1 kommentar:

  1. Precis!! Jag hade blivit jätteglad om jag fått ett bokmärke när jag var hos tandläkaren sist :) Gärna en ängel eller färgglada blommor med glitter!

    Strongt gjort med sprutan oxå, vet ju hur du är med dem ;) Kram

    SvaraRadera