lördag 14 maj 2011

IT problem

Hmmm.... Har haft lite problem med åtkomsten av bloggen de senaste dagarna. "error"..... Därav inga uppdateringar.

I torsdags promenerade jag och grannen med kidsen in till stan. Tog strax över en timme så vi var gott sega när vi kom fram. Men efter lite lunch och en kopp kaffe var energin på topp..eller, njea, på halvstång kanske och vi tog oss hem till fots.

Igår sa vi hejdå till mannens faster som for hem till USA. Det är alltid sorgligt när hon åker gör man vet aldrig om man kommer att ses igen. Det är ju inte nästgårds direkt.

Dagen har varit bra. Lilltjejen har varit på sitt finaste humör och vi har hängt med svärföräldrarna större delen av dagen. Mycket trevligt.

Nu står TV:n på med Eurovision Song Contest som skränar. Men allvarligt - jag är inte på något sätt en sångfågel - men är det här verkligen det bästa länderna producerar i år?? Jag tror jag stänger av och går och lägger mig.
Kommentatorn sa precis "jag vill flytta ihop med den här låten..." Jag sänkte för att slippa höra - det är härligt vad olika man kan tycka :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar