tisdag 24 maj 2011

Feber

Med en febrig baby som nästan bara gråter får man inte särskilt mycket gjort. Skulle ha gått första simlektionen idag, men så blev det ju tyvärr inte. Hon mår redan bättre så förhoppningsvis är hon helt återställd till torsdag då nästa session är.

Dansfeber är något jag börjar känna av nu också... Längtar tills jag kan börja dansa igen. Vill ta en fortsättningskurs i Lindy nu till hösten. Torsdagar på Polketten drar igång den här veckan också, kanske ska försöka pallra mig dit inom kort och se ifall jag kommer ihåg nåt.

Har velat åka upp till Stockholm för att träffa släkt och vänner och har haft lite resfeber. Den la sig dock igår när jag insåg att jag inte kommer kunna åka bil upp inom någon snar framtid. Det skriks helt rabiat när hon upptäcker att hon är fastspänd, så sex timmar i bil är out if the question. Buuu... Kanske vågar mig på tåg, men det får bli lite längre fram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar