fredag 5 juli 2013

Borta....!

Var tog dagarna vägen!? För att citera maken - vet knappt om det är lördag eller julafton!

Onsdag var jag med lilleman och svärföräldrarna till IKEA på morgonen. Bidde frukost där. Att dom kan med att ta hela 10kr för frukost för 2 personer!! Rena rånet! :-)
Efter lunch kom finaste Carro och Camilla över en snabbis. Det var härligt att hänga lite, var så länge sen.

Efter dagis for jag och alla två barnen till farmor och farfar. Så även igår.....och idag!! De har ställt upp kanonmycket dessa veckor när det varit tufft med sömnbristen. Som svärmor säger - it takes a village to raise a child!


Har faktiskt lyckats slänga ihop en tunika till lilltjejen ikväll. Eget mönster och återvinning av en gammal top. Tycker faktiskt det blev riktigt bra. Blev precis som jag hade tänkt mig. :-)


1 kommentar:

  1. Tyckte att jag sett den förr.Bra jobbat.Du är duktig.Väntar men spänning på min klänning.Kramisar

    SvaraRadera