söndag 25 november 2012

Niceville

Jag älskar att läsa!! Men sen vi fick lilltjejen så har prioriteringar hamnat i annan ordning än tidigare. I veckan prioriterade jag om lite och började läsa en bok, "Niceville". (Nu undrar du säkert vad jag prioriterade bort... Sömn!)
Vilken fantastisk bok och en författare som verkligen kan fånga ens intresse! Jag önskade vid flera tillfällen att jag kunde läsa fortare så jag skulle få veta vad som händer på nästa sida. Kom på mig själv att skratta till stundvis, rynka ögonbrynen av avsmak och satt på köksbänken och grät när jag läste de sista tre sidorna. Men mest log jag. Boken har nu legat på bordet i tre timmar, utläst, undanlagd....men den ropar på mig!! "Läs mig igen, läs mig igen!" Kanske.....bara en gång till....eller? :-)

2 kommentarer:

  1. Åla chicka!

    Vad roligt att du gillade boken! Förstod nästan det. Jag håller helt och hållet med dig. Det VAR otroligt svårt att lägga ifrån sig boken. Men, trots att du prioriterat bort sömnen på kuppen... Visst var det värt det?!! :D
    stor kram

    SvaraRadera