måndag 4 juni 2012

:-(

Förvånad är en mild förklaring på hur jag kände mig när Thorbjörn, sjukgymnast, säger:
-Åsa, du har en kraftig buktning på disken som är förskjuten så pass mycket att det kan brista och bli ett diskbråck.
"Nej, men ryggskott är det väl jag har, det går över på någon dag, tänker jag...Nåt annat går jag inte med på."
-Du får inte jobba på minst en vecka och det är jätteviktigt att du gör de här övningarna en gång i timmen och du måste komma tillbaka på torsdag.
"Men va?! Va säger du, karl!" tänker jag där jag står med endast en illasittande BH på överkroppen och en mage som guppar (läs dallrar) när jag går fram och tillbaka för att han ska se hur snett jag går.
Och sen slår det mig - det här är ju min jobbarvecka! :-( Buuuu!!! Hur ska Emma hinna med all bokföring också!!? Nåja, det måste lösa sig. Tur i oturen så är min mamma här den här veckan. Tack snälla mamma för att du tar hand om lilltjejen....och mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar