lördag 17 mars 2012

La Sombrita mm

I torsdags skjutsade vi Carin till tåget. Oj, va dagarna gick fort! På vägen hem stannade jag och lilltjejen på IKEA och lunchade. Vi hann även vara ute och leka litegrann och få oss ett mellis bestående av ägg och annat smått och gott. Passade även på att koka lite nattanappar också :-)

Var hem till Nina, som jag inte träffat på flera månader, här om dagen. Åååh, va roligt. Måste bli bättre på att träffa mina vänner!!

Och träffa vänner var precis vad jag gjorde igår kväll. Mina fina! Chrille och Emma! Var ut och åt tapas på La Sombrita. Mmmmums!! Bidde ett par kannor rödvin och lite annat smått och gott. Det var första gången på lite över två år som jag var ute på stan. Hade ont i kinderna efter att ha skrattat så mycket hela kvällen. Underbara människor!

Idag har jag mått bra men varit väldigt trött. Är tacksam att lilltjejen somnade bums så jag nu kan ligga i soffan och pilla mig i naveln.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar