lördag 3 mars 2012

Cykelbarnstol

Idag var jag och mamma på barnmarknad. Ja, alltså....de såldes barnsaker - inga barn var till salu!
En stor loppis helt enkelt med miljarders miljoner med prylar. Jag fyndade mig en liten vagn, ett gäng regnställ, tavlor, skor och annat smått och gott. Ville gärna hitta en cykelbarnstol också, men det får bli en annan gång.

Har du en cykelbarnstol? Jag är lite inne på en sånhär. Det är min kära Carro som sålt in mig på den. Men jag börjar vackla lite.
Kommer jag cykla så mycket och länge att lilltjejen behöver vinklas bak för att sova?
Det som är bra med den här är att det är extra utrymme för hjälmen. Aaahh..
Någon idé/tanke om detta?

1 kommentar:

  1. Kan säga så här nu Åsa nör vi varit ute på cykelturspremiär. Stolen lutar inte alls mycket bakåt. Emma somnade med en gång och den hade gärna fått luta lite till, men det gick bra ändå. De äldre modellerna är ju ganska raka i ryggen och det funkar säkert också men vi är nöjda och jag har glömt hur kul det är att cykla :-)

    SvaraRadera