onsdag 11 januari 2012

Gottedag

Idag var det svårt att kliva upp kl 05:00. Snoozade till 05:20 då jag hörde min familj kliva upp. Det var härligt att träffa dom lite innan jag for till jobbet, men jag saknade dom extra mycket också.

Jobbade på mäkta bra hela förmiddagen! Fick massor gjort!! Nästan klar med alla kontrolluppgifter och är mäkta nöjd!!!

For hemåt vid 12:00 och kom hem till dukat bord. Han är smått fantastisk min man! På bordet stod en smaskig sallad med hemlagade krutonger, bacon och parmesan. Mmmmmums!!

Jag och lilltjejen åkte hem till Carro och hennes lilla Emma efter lunchen. Annika och Camilla med småtroll var också där! Jihooo!! Det var så underbart att träffa mina finaste tjejer igen! Och småttingarna också!!! Jag blir så glad av er tjejer!!!!!

Ännu en gång kom jag hem till dukat bord. Denna gång till potatismos (vilket är lite av en favorit), broccoli och fläskfilé. Det vattnas i munnen när jag tänker på det! Har haft en gottedag helt enkelt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar