lördag 4 juni 2011

Trötta fötter

Satan i gatan vad mina fötter värker!!! Jag och mamma kom på snilleblixten att promenera in till stan, vilket i snabbt tempo tar ca 1 timme 15 minuter. Idag var det galet varmt, solen stod högt och ståtligt på himlen och stekte min blek(feta) hy. Att det hade stekt märkte jag först när jag kom hem dock - aj, aj, aj.
På grund av värmen gick vi i härligt lunkartempo vilket resulterade i en 2 timmes promenad..... Enkel väg. Och sen skulle vi ju hem också. Så efter alla dessa timmar till fots hade vi minst sagt trötta fötter.

Mannen grillade smarrig middag och sen gick resten av kvällen i snigelfart i soffan. Klurade lite på ett korsord med TV:n på i bakgrunden. Nu ramlar jag i säng och kommer sova likt den baby som ligger bredvid mig, like a baby.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar