onsdag 15 juni 2011

Disträää

Någon sa här om förut att man är väldigt disträ när man ammar, vilket stämmer totalt in på mig. Har knappt något minne av vad gårdagen gav, knappt så jag minns dagens aktiviteter... Jo, just det - BVC och prat om "den första maten". Det ska bli skoj om några veckor att börja ge lilltjejen mat. Hade tänkt börja idag, men dietisten tyckte vi skulle vänta någon vecka till... Vi får se hur vi gör.

Idag har det sovits rätt så mycket (lilltjejen, inte jag). Själv har jag passat på att måla lite. Bra blev det också tycker jag. Bilder kommer framöver.

Såg precis ett program på SVT2 om gamla människor... En tanta var 100 (ja, hundra) år gammal men pigg som en mört. Oj, va mycket man har upplevt när man är så gammal. Undra hur gammal jag kommer bli? Skulle du vilja veta hur gammal du skulle bli? Och skulle du leva ditt liv annorlunda om du visste om när det tog slut?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar