tisdag 29 december 2009

Nya telefonen

I ett par månader har jag tjatat på Jens, min chef, att han ska ge min en Iphone, men det har han inte behagat göra. Så nu när mellandagsrean slog upp portarna for jag till Mediamarkt för att se om jag kunde hitta ngt vettigt. Ville inte lägga en förmögenhet på en mobil, men jag ville gärna ha en bra kamera och en 3G-mobil...så du ser, jag är inte så jättekräsen. Sambon hade sett en SonyEricsson i Mediamarkts reklamutskick som hade de specifikationerna och som var till ett rimligt pris, så det var den jag skulle klämma lite på hade jag tänkt när jag kom dit. Väl framme frågade vi om de hade några kvar. "Det ska finnas en kvar, men det är ju inte säkert att det stämmer" sa killen bakom disken. Hmm....typiskt. Så vi började leta, och relativt snabbt hittade sambon den sista C901 Peach gömd bakom några andra telefoner. Kalas!! Så då köpte jag mig en ny 3G-mobil med 5meg.pix kamera och en massa annat bra som man behöver när man väl har det :-) Och jag tycker själv att jag kom billigt undan; 1 790kr.

Bilden på mobilskärmen är en solnedgång i Värmland, underbara Värmland, sommaren 2009!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar