söndag 4 december 2011

Miss!!!

Ibland undrar jag var mina hjärnceller tagit vägen. Att inte komma i tid till saker och ting tycker jag är respektlöst och går mot mina principer. Men på sistone har jag varit disträ och långsam, inte haft koll på dagar och tider. Idag var väl en av de sämsta dagarna på länge. Jag var helt övertygad om att dopet började kl 14, så jag strosade omkring och väntade på att klockan skulle gå. Sätter mig sen äntligen i bilen och åker iväg. Halvvägs på väg till dopet dubbelkollar jag adressen på inbjudningskortet och döm om min förvåning när jag ser att det står kl 13! FAAAAAN!!! Så jag missade hela dopet, men kom i tid till smörgåstårta och trevligt sällskap.

Jag ger mig själv 2 "ostar" (jag gillar uttrycket "lyckans ost") av 10 möjliga för dagens insats! Jag lyckades iallafall lösa den sista juleklappen vilket absolut är värd en ost eller två.

Endast 2 / 10 för dagens insats!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar