måndag 3 oktober 2011

Besök och premiärkladdis

Som sagt, moster Anneli och Anders var ner över helgen och hälsade på. Det är galet vad en helg kan gå fort. Det var väldigt trevliga dagar. I lördags tog vi oss en pyttesväng med båten, trots den tjocka dimman. Och med pyttesväng menar jag att vi fick vända tillbaka innan vi kom ut på öppet vatten, dvs efter fem minuter, för då såg vi precis ingenting! Men det var väldigt trevligt ändå. Vi bryggseglade lite och drack varm choklad och åt smörgåsar med korv och ost. En riktigt lyckad förmiddag trots allt.

Idag var Carro, Camilla och Annika här med sina småttingar. Gud, så mysigt. Jag ser redan fram emot nästa träff. Tror dock att jag tjôta hål i hôvve på dom idag.... Bla, bla, bla... Bakade mitt livs första kladdkaka och måste säga att jag blev nöjd! Lite osvenskt att säga att man är bra på nått, men den blev faktiskt god!! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar