torsdag 29 september 2011

Sushi, sim & GP

Tidigt denna sensommar/höst morgon vaknades det till skönsång. Glada, dock otroligt höga, babytoner forserade sig genom den ljumna luften i sängkammaren. Låt mig soooova!!! Nåja, inget att göra nåt åt'et.
Sushin smakade extra gott idag efter en promenad runt Eriksberg tillsammans med minimannen och Emma. Alice hade så roligt att hon glömde av att hon var trött. Somnade nästan på en gång, innan jag hann starta bilen, på väg därifrån.
Simmat som en fisk, sim-sim.
Fiskade upp GP:n ur låddan när jag kom hem och satt kvar i bilen en stund och läste bredvid en tungt sovande liten. Tittar på klockan först när jag ser mannen komma hem och parkera bredvid mig - lite över en timme har jag suttit där.
Höll mig vaken och tittade på min, för tillfället, favvo-"serie" - Damernas Detektivbyrå. Såååå mysig! Nu måååste här sovas!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar